TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

1 Ağustos 2014 Cuma

9 AĞUSTOS 2014 CUMARTESİ

BİR DAHA DÖNMEM BU SAYFALARA DEDİM. FAKAT YİNE DE BURADAYIM.



BİR DAVAYI DERT EDİNDİM. BAŞKALARININ KOLAYLIKLA ANLAYAMACAĞI ŞEYLERİ ANLAMAK VE ANLATMAK İSTİYORUM. NEYİ ANLAYACAĞIZ. NASIL ANLAYACAĞIZ. İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM. BU DERT ORTAKLIĞI İLE, BAŞLAYAN DOSTLUKLARA YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK BU SAYFALAR. 

SEVGİYLE, DOSTLUKLA, MUHABBETLE YAŞAYALIM.





BU SAYFALARDA YAZI YAZAN
VE ARAYANI SORANI OLMAYAN
YAPAYALNIZ İNSANLARA....


Önceleri,okuyucuları vardır. 
Onlar da bazı blog yazılarını okurlar.
 Kendilerine arkadaş seçerler. 
Yorumlar yazarlar.
Arkadaşları olur. 
Yorum yazanları olur. 
Aradan zaman geçtikçe, ne arayanı, ne soranı kalır.
Hatta bu sayfalarda yazanlar,
psikolojik bir travma bile geçirirler.
Düşünün bilgisayar başındasınız. 
Durmadan yazıyor, yazıyor, yazıyorsunuz. 
okuyanınız yok. 

BU SEBEBTEN DOLAYI:


"-BEN GİDİYORUM. 
ALLAHAISMARLADIK"

DEDİK, 

FAKAT GİDEMEDİK.

YİNE KARŞINIZDAYIZ.
......................................................................................................................................................................................................................................................................................
Aşağıdaki makale okunsun diye yazıldı.
Sevgili Dostlar
Bu sayfalarda yazılanlar, kütüphanedeki en önemsiz kitabın içindekilerden daha da değersiz olabilir. Fakat kimler gidiyor, o muhteşem eserleri saklayan yerlere? İşte size düşüncelerimi anlatan, makaleler. Bu sayfalardaki en beğenmediğiniz bir anlatım bile, milyonlarca kütüphanelerdeki yazılardan, daha da kıymetlidir. Çünki sizin gözlerinizin önüne geldi. Yorumlar yazın. Yazdıklarınız, okunsun. Okuyanlar size cevap yazsın. Sonra içinde mücevher gibi kitabları koruyan, kütüphanelere de gideriz. Hakikatı araştırırız. Şüpheci olmak, insanı bilgi sahibi yapar. Bu kardeşinizi, menfi veya müspet yazılarınızla, ödüllendirin. Büyük harflerle yazıyorum. YORUMLARINIZI, BEĞENİLERİNİZİ VE ELEŞTİRİLERİNİZİ BEKLİYORUM.

 Emeki bir vatandaşım. 
Yarın  Cumhurbaşkanlığı seçimi var.
Belli ki Başbakanımız Cumhurbaşkanı olacak.
Karşısındaki rakip de epeyi güçlü bir aday..
Hiç belli olmaz.
Bu seçimde büyük bir sürpriz yaşanabilir.
Ekmek için EKMELEDDİN kazanabilir.
Başbakanımız seçildiğinde, DEMOKRASİLERDE bu olur. dedik. Seçilmeyince de eh ! DEMOKRASİLERDE bu da olur, diyebilmeliyiz.
Yarın ne olacak?

Ne olursa olsun. Çok güzel olacak

BUGÜN 9 AĞUSTOS 2014 CUMARTESİ


3 yorum:

  1. Üzüldüm Hasan abi, öyle demeyin, blogunuzu yeni açtınız sayılır, şu anda herkes yaz tatilinde, zamanla okur sayınız çoğalacaktır, hatırlasanıza blogcudayken ne çok kişi sizin okurunuzdu. Tabii siz bilirsiniz son karar sizin. Ukalalık etmeyeyim.
    Her ne karar verirseniz hayırlı olsun hakkınızda. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTEN GİDİYORUM.
      TABİİ SİZLERİN ÜZÜLMESİNE DE
      NE DİYECEĞİMİ BİLEMİYORUM.
      ALLAHAISMARLADIK...

      Sil
  2. YORUM YAZILMIYOR DİYE
    YAZMAKTAN VAZGEÇECEK DEĞİLİM.
    İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ VAR.
    YAZMA ÖZGÜRLÜĞÜ VAR.

    YanıtlaSil