TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

23 Ağustos 2014 Cumartesi

BUGÜN 23 AĞUSTOS 2014

BUGÜN 23 AĞUSTOS 2014
Babam 2011 yılı 26 Nisan günü, vefat etti. Aynı sene 23 Ağustosta, aniden bayıldım. hastanede gözlerimi açtığımda, kollarımda serum takılı olduğunu ve bana acıyla bakan akrabalarımı gördüm.
Şimdi tam üç sene geçti. Yani üç yıl önce 23 Ağustos günü aniden hastalandım. Hastalığımın ismi: epilepsiydi. Halk dilinde sara ismiyle biliniyordu. Bilinen bir çaresi yoktu. Kalıtsal olabilirdi. Altmışbeş yaşımda belirtisinin görülmesi de manidardı. Çünki bu hastalık doğuştan bazı belirtilerle kendisini belli ederdi. İstisnalar olabilirdi.
Demek ki bizdeki de bir ayrıcalıktı. Başa gelen çekilir. Üç senedenberi yalnız başıma biryerlere gidemiyorum.
Çünki ilaç kullanmama rağmen, yine de baygınlık geçirme ihtimalim var. Şimdi iyi bir doktor buldum. İleri ki yazılarımda doktorumun ismini yazarım.
Doktorumun dediğine bakılırsa, bu hastalığımın tedavisi mümkün..
Haydi Hayırlısı...
Esas önemli cümleyi yazmadım. Bilgisayar kullanmam yasak...
Yukarıda babamızın vefat yılını 2011 olarak yazmıştım. 2011 yılında sadece ben değil, kardeşim de önemli bir hastalığa yakalandı. O da 2011 Eylül ayında hastalandı. Çok şükür ailecek bu amansız hastalıkla baş etmek için mücadele ettik. Doktorunun da gayretiyle, kardeşim iyilkeşme yolunda müjdeli günlere doğru yol alıyor...
Baba çok önemliymiş. Babanın hayatta kalması, hep başımızda olması insanı mesut ediyormuş. En azından sağlıkla yaşamamız, babamızın hayatta olmasına bağlıymış.
Canım babam, seni çok seviyoruz. Allahu Teala sana rahmetler versin. Nurlar içinde yat. Cennette olduğunu bilir gibiyiz...

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim.
      İlgi ve alakanıza şükran duydum.
      İyi bir doktorla karşılaştım.
      Fakat bilhassa bilgisayarı çok az kullanmamaı istedi.
      Tabii doktorumun bu sözünü tutamayacağımı kendisine hemen söyledim.
      Bilgisayar adeta nefes almak kadar önemli geliyor.
      Üstelik ihtiyaç da..

      Sil
  2. YUKARIDAKİ YAZIYA HİÇ YORUM YAZILMADI.
    SAĞLIK OLSUN.
    KENDİMİZ SÖYLER
    KENDİMİZ YAZAR
    KENDİMİZ OKUR
    KENDİMİZ DİNLERİZ.

    YanıtlaSil