TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

26 Mayıs 2014 Pazartesi

GÖRÜŞÜMÜZ AYRI DİYE HOR BAKTILAR

26 Mayıs 2014 Pazartesi


BAŞKA İNSANLARIN SÖYLEDİKLERİ








SUÇLU ARAMAYALIM.
SADECE DİNLEYELİM
İNSANLAR GÜNAHSIZ OLARAK BU DÜNYAYA GÖZLERİNİ AÇARLAR.
GÖZLERİNİ KAPATTIKLARINDA DA MASUM OLMAK İSTERLER

Sevgili dostlar, size bugünkü yazımda, başkaları hakkındaki düşüncelerinizi gözden geçirmenizi isteyeceğim.

Karşımızdaki insan eşimiz, babamız, annemiz, abimiz, ablamız veya bir şirketteki müdürümüz de olabilir. Bir spor kulubünün teknik direktörü, ya da futbolcusu da olabilir.
Hatta bu insan bu ülkenin iktidar lideri, ya da muhalefet partisinin başkanı da olabilir. Kim olursa olsun. Onlar hakkında hakimlik yapmayalım. Bir de kendimizi onların yerine koyalım. Onlara sempati ile yaklaşalım. Empati yapalım. Sevelim onları en iyisi..

Facebookda, bir arkadaşım ile yaptığım konuşmalar, tartışmaya döndü. Sonunda beni arkadaşlıktan sildiğini gördüm. Tek suçum iktidar partisinden yana yazmak. İktidar partisini metheden gazete yazılarını sayfamda paylaşmaktı. Halbuki onunla müşterek taraflarımız vardı. O da alexi Lefteri hayran olacak derecede seviyordu. Fenerbahçe kulüp başkanını ya da teknik direktörünü de seviyordu tabii. Fakat Bu şekilde davranmalarını kabul edemememişti. Başka konularda da uyum içindeydik. Sadece siyasal açıdan, zıt olduk. Sonunda arkadaşlığımız bitti.

Yazdığı makalelerinde her zaman idareden ve başbakandan şikayetçidir. Benim de memnun olmadığım konular var. İleride yazarım. Fakat yerine gelebilecek bir lider bulamıyorum. Elbette en iyisi değil. Daha iyilerine layığız. Fakat diğer liderler onun ellerine su dökemezler.
Kimseyi yargılamayın sevgili dostlarım. İnsan aciz bir kuldur. Bir nefeslik canımız var. Bugün var isek, yarın yok oluveririz. Umudumuz ECEVİT diyerek sokaklarda koşturduk. Şimdi nerededir? Onun için peşin fikirli olmayın. Halkın içinden mutlaka daha ileri görüşlü, halkla hemdert olacak bir lider çıkacaktır. Umudum var.
O zaman ben de sizlerle aynı görüşte olacağım. Sandığa gittiğimde sizin beğendiğinize oyumu vereceğim. Sizler gibi ben de bu ülkenin vatandaşıyım. Bu ülke iyi olursa faydalanacaklardan biri de ben olacağım. Niye kendimi de süründüreyim değil mi?
Bu küsmeler niye?
Kim ne kazanacaktır?
Birlğimizi beraberliğimizi bozmayalım. Her türlü düşünceye ve o düşüncelerin sahiplerine katlanmayı bilelim. Hatta öğrenelim.
Haydi özgürce yaşamak için, 
Özgür insanların ülkesine kavuşmak için,
 özgür olmak için 
karşı fikirlere de saygı duyalım..

İnsanları hür ve medeni yapan ortak düşünceler değil, karşıt fikirlere de sabredilme alışkanlığıdır.

Çevremizdekilere küsmeyelim. Onları eleştirebiliriz. Fakat, söylediklerini burada yazabilme özgürlüğüne, saygı duyalım. Bir filozof şöyle demiş.Ben senin dünya görüşüne karşıyım. Fakat o fikirlerini söyleyebilmen için canımı vermeye hazırım.

Bir de bu satırları yazanı dinleyin. Ona hak verin. Arkadaşlıktan silmeyin, sakın. 
Çünki sizin sözlerinize karşı değilim. Yorumlarınızı yazın. Aynen onaylanacaktır. Yazı durdukça, yorumunuz da orada o yazıyla beraber okunacaktır.

Hoş ve esen kalın, sevgili dostlar.



4 yorum:

  1. Hasan abi, bizimle aynı görüşten olacağınızı söyleseniz de olmaz çünkü kimse inanmaz:) ilahii Hasan abi, yani tamam akp'yi istediğiniz kadar övün sayfanızda ama kimisi de akp'ye katlanamıyor olabilir ne yapsın, onu da hoşgörün. Bakın ben sizin akp'li olduğunuzu biliyorum ama size küs filan değilim. Küs olanları da öyle kabul edin. Takmayın kafanıza....
    selamlar

    YanıtlaSil
  2. Hasan abi bu küstüler muhabbetini daha önce de yazmıştınız, takmayın bu kadar..bir daha da (sizin sayfanız ben karışamam tabii ne yazıp ne yazmayacağınıza da ) umarım küstüler muhabbeti yapmazsanız ben kendi adıma sevinirim....
    selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kardeşim çok haklısın.
      Buna benzer bir yazı daha karaladığımı anımsıyorum.
      Fakat bu tekrarı yazmaktaki maksadım ise,
      BAMBAŞKA BİR MAKALE YAZMAK İÇİN SAĞLAM BİR TEMEL OLUŞTURMAKTIR.
      AKP li değilim. Fakat şimdilerde ona oy verdiğim doğru..
      İcraatları beğenmiyorum.
      Fakat başka partiler daha da kötü yapacak diye korkuyorum.
      Koalisyon hükümetleri zamanında VATANDAŞIMIZ çok zor günler yaşadı.
      Hele o ANAYASA KİTABININ fırlatılmasıyla herşey altüst oldu. Bir ekonomist Yani Kemal Derviş geldi de iflastan kurtulduk.
      Hala onun zamanındaki tedbirlerle ayaktayız..
      Onun için AKP ye oy veriyorum. Koalisyonlar olmasın diye.

      Sil
  3. Korkmayın Hasan abi, bundan daha kötü ne yapabilirler?
    TSK yı budadı
    apo ya tv gönderdi
    pkk ile müzakere yapıyor
    güneydoğuyu pkk ya bıraktı
    yolsuzluk hırsızlık ayyuka çıktı
    milleti türbanlı- türbansız ikiye böldü
    din sömürüsü tavan yaptı
    komşumuzla savaşın eşiğine getirdi
    Andımız'ı kaldırdı
    cumhuriyet bayramında biber gazı sıktırdı
    ulusal bayramların kutlanmasını yasakladı
    Atatürk lü bayraktan rahatsız oldu
    bunlar ilk aklıma gelenler

    Bundan daha kötüsü zaten olamaz.
    Tabii siz bilirsiniz karışmak haddim değil istediğinize oy vermek ya da vermemek sizin kararınız. Hani daha kötü yapacak demişsiniz de bundan daha kötü ne olabilir acaba?

    selamlar

    YanıtlaSil