TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

2 Temmuz 2014 Çarşamba

GÖNÜL DOST İSTER, ÇAY BAHANE

2 Temmuz 2014 Çarşamba


                                       BENDEN SELAM OLSUN..


OKUYANLARIMIN YORUMLARINI BEKLERİM

YEPYENİ BİR BLOG SAYFASINDA SİZLERLEYİM.
SİZDEN İSTEDİĞİM, BURADA YAZILAN UZUN VE KISA MAKALELERE YORUM YAZMANIZ.
YALNIZIM.
HANİ DERLER YA,  ÇARESİZSİNİZ. EVET TEKRAR DÜŞÜNEREK OKUMANIZI İSTEYECEĞİM.

.............................................

Ç  A  R  E  S  İ  Z  S  İ  N  İ  Z

......................................



İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM. 
BU DERT ORTAKLIĞI İLE BAŞLAYAN DOSTLUKLARA, YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK
 BU SAYFALAR.
SEVGİLİ DOSTLAR
BUGÜN  ÇOK GÜZEL DÜŞÜNCELER İÇİNDEYİM.
BİRBİRİMİZİ HİÇ GÖRMESEK DE
BİRBİRİMİZLE ZIT FİKİRLER İÇİNDE OLSAK BİLE
İNSAN OLMA GEREĞİYLE
BU SAYFALARI ZİYARET EDECEĞİZ.
YORUMLAR YAZACAĞIZ.
BÖYLE BİR OLMAYACAK HAYALİ SAHİPLENDİM.

2 Temmuz 2014 Çarşamba

                                                
                    HASAN GÜLER
                          MAKALELERİM, KAYNAK GÖSTERİLEREK YAYINLANABİLİR... 



ŞEREFLİ İNSANLAR BAŞKALARINA MUHTAÇ OLMADAN HAYATLARINI DEVAM ETTİRENLER VE BEN BU İŞİ YAPABİLİRİM DİYENLERDİR

13 yorum:

  1. üstad yorum almak candır =) elimden geldiği kadar yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum, takipçi toplamak biraz sancılı bir dönemdir, heleki yorum almak bambaşka bir mevzu, profilinize girildiği zaman bir kaç blog sayfası açılıyor ve takipçiler o kısımda dağılıyor, bence bir bloga karar verin ve o sayfanızla yola devam edin şahsi düşüncem, hayırlı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek blog olacak. Çalışmaya başladım bile. Yorumunuz ve öneriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yorum her zaman iyidir insana yazma enerjisi verir, hem yorum yapacağız hemde çayımızı içeceğiz böyle sistem güzel... :) Sonsuzun dediğiyle bende aynı fikirdeyim tek blog olsa daha iyi olur...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  3. Tek blog olacak.
    Çalışmaya başladım.
    Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. selam.bundan sonra ben de takipdeyim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dost
      Bir sonraki yorumunuzda paylaşımlarınız az demişsinzi. Oysa gerçek öyle değil. Herhalde sizin yorumunuza cevab yazamadığım için böyle yazdınız.
      Siz bu yazıyı yazdığınız gün birdenbire hastalandım. Bir haftadanberi de hastaneye gidip geliyorum. Doktorum sigara yasaklar gibi, İNTERNETi yasak etti. Dualarınızı beklerim.

      Sil
  5. paylasimlariniz cok az

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir rahatsızlık geçiriyorum.
      Onun için cevap yazmamış olabilirim.
      Yazdığınız yorumlar için çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. gecmis olsun.dualarimiz sizinle.

    YanıtlaSil
  7. yorumuma cevap yazmadiniz diye degil estagfurullah.fakat ne bileyim bana oyle gelmis ola bilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün yorumlara cevap yazıyorum.
      Yazdığınız yoruma da cevabı biraz geciktirmiş olabilirim.
      Yanlış anlaşıldıysam. Hakkınızı helal edin.

      Sil
  8. yok efendim ne yanlis anlasilmasi estagfurullah.

    YanıtlaSil