TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

11 Ekim 2014 Cumartesi

SİZLERE TÜRK MİLLETİNİ ANLATACAĞIM








Ey Türk titre ve kendine dön.
Diyorlar ki: Türkiye toprakları üzerinde, Kürt, Gürcü, Arab, Zaza, Roman, Arnavut, Boşnak, Türk veya hangi kökenden olursak olalım, hepimiz eşitiz. Bu sözün yüzde doksandokuzu doğrudur. Fakat Türk Milleti bu ülkenin etnik unsuru değildir. Türk Milleti bu ülkenin sahibidir. Diğer etnik unsurlar ise misafirimizdir.
Misafirlerimiz, başımızın üzerindedir. Onlara hürmet, itibar ve ikram ederiz.
Onlardan da aynı saygıyı elbette bekleriz.  Kendilerini Türklerin üzerinde görenlere ise, verecek cevabımız yok değil, çoktur.
Tarihte hep lider olmuş bir Milletin torunlarıyız.
SEYYİD ABDÜLHAKİM ARVASİ HAZRETLERİNİN,
 TÜRK MİLLETİ HAKKINDA SÖYLEDİKLERİ:
"Ben bir seyyidim. Yani bu demektir ki Türk değilim. Ama yer yüzünde bütün Türkler silinse üç Türk kalsa biri ben olurdum. İki Türk kalsa gene biri ben olurdum. Son Türk kalsa da o gene ben olurdum. Çünkü Türkler olmasa bugünkü mânâda İslamiyet de olmazdı.”















  Tam 16 tane büyük devlet kurduk.
Onyedincisi ise TÜRKİYE CUMHURİYETİ'dir.
İmparatorluk kurmuş, bir büyük milletiz. İmparatorluğun sınırları içinde, çeşitli millet ve etnik gruplar vardı. Şimdi de TÜRKİYE CUMHURİYETİ topraklarında da aynı topluluklar elbette var ve çoktur.
Fakat, çok dikkatli olmalıyız. İçte ve dışta düşmanlarımız var.
TÜRK’ÜN TÜRK’TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR
Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun temel dayanağı, kazancı, hedefi, mirası ve asıl ülküsü 

  Türk Birliği”dir. 
Ortak ülkümüzde buluşmak umudu ile tüm Türk illerindeki kardeşlerimize sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Bizler hepinizi çok seviyoruz, Allah’a emanet olunuz...







Sevelim, sevilelim. Birlik içinde hep beraber sevgiyle yaşayalım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder