TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

15 Haziran 2014 Pazar

BABALAR GÜNÜ YAZISI OLSUN.



Sevgili Dostlar Yorumlarınızla, Önerilerinizle bu makalelere can gelecektir. BİR DAVAYI DERT EDİNDİM. BAŞKALARININ KOLAYLIKLA ANLAYAMACAĞI ŞEYLERİ ANLAMAK VE ANLATMAK İSTİYORUM. NEYİ ANLAYACAĞIZ. NASIL ANLAYACAĞIZ. İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM. BU DERT ORTAKLIĞI İLE, BAŞLAYAN DOSTLUKLARA YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK BU SAYFALAR. 

Aşağıdaki yazıyı facebook sayfalarından aldım. Kimbilir oraya da hangi düşünürün kalemiyle geldi. Ne olursa olsun. Önemli olan şu güzel yazıyı şu an sizin de okuyor olmanızdır.

 Gerçek dostlar kötü günümüzde belli olur.
İnsan bir tökezlemeye görsün. Babası bile acımaz. Galiba ben de boyumdan büyük laflar ediyorum. Siz babalar bu cümleye itiraz eder gibi oldunuz.
Bugün babalar günü. Yani 15 Haziran 2014 Pazar.
Bir iki güzel söz paylaşayım sizlerle.
Bu sözleri de Facebook sayfalarından aldım. Sizinle paylaşmak istedim.
Benim babam üç yıl önce, yani 26 NİSAN 2011 yılında  Rahmeti Rahmana Kavuştu.



Bugünlerde ençok babalar bir bocalama yaşıyorlar. İnşaallah bu çileli günler de geçecektir.
Başınıza gelmemiş olabilir.
Yani işleriniz hep tıkırında gitmiştir.
Biraz bocalama bile olsa, kimseye duyurmadan halledivermişsinizdir.
Acaba o zaman size kimler yardım etti.
Babanız mı? Kardeşiniz mi? Yoksa her zaman yanınızda olan o Gerçek Dostunuz mu?
Bir düşünün bakalım.
O gerçek dostları hiç kaybetmeyin.
Hatta siz de onlara kötü günler yaşarlarsa yardım edebileceğinizi belirtin.
Akrabanın ettiğini akreb etmez.
Acaba bu sözü kim söyledi.
Atalarımız der gibisiniz.
Atalar Sözü deneyimlerden sonra,
darbı mesel gibi akıllarda kalıveren cümlelerdir.
Öyleyse tekrarlayalım.
"Gerçek dost,
Yanlış yaptığında seni uyaran
Devamında ise Koruyan
Yaptığın yanlışı
Herkese duyuran
Değildir, 
Gerçekdost.
Gercek dostlar ay gibidir, karanlıkta belli olur ve tektir....
Dostluk sır vermek değil, sır saklamaktır
Dost aci söyler, Fakat hep doğru söyler...

Deniz derindir durulmaz.dostluk ebedidir unutulmaz

Dost hakikiyse hiiç korkma.
Senin sırtın yere gelmez.."
İyigün dostlarını aramak boşuna zahmettir.
Hele bugünlerde, onlardan eser bulamazsınız.
Ülkemiz hem içeriden hem de dışarıdan kıskaca alınmış gibi.
İşçi, memur, emekli tabii esnaf ve köylü de zor durumda.
Zengin daha da zengin oldu. Orta halli fakir, fakir ise yoksul oldu.
Yoksullarda birbir mezara gidiyor. Bakın çevrenize hergün bir cenaze..

Bir reklam var... Yatcaaaz. kalkcaaz. yatcaaz .. kalkcaaz  .. 
Sonrasında ise, bu mezarlığa geleceğiz..

GERÇEKLERİ BİLESİNİZ DİYE YAZDIM...
Eğer devletimizin ileri gelenleri:
İŞÇİYE, MEMURA, EMEKLİYE SEYYANEN BİR İYİLEŞTİRME ZAMMI VEREBİLSE..
BU ZAM HEMEN ESNAFA, ÇİFTÇİYE DE FAYDALI OLACAKTIR. KÖYLÜNÜN MALI PARA EDECEK.
ESNAF HİÇ SİFTAH YAPAMADAN KAPATTIĞI VE NEREDEYSE SİNEK AVLADIĞI DÜKKANINDA
NEŞELİ MÜŞTERİLER GÖRECEKTİR.
VE ALIŞVERİŞ SONRASINDA SEVİNEN ÇOCUKLARINI, KUCAKLAYAN BİR BABA GÖRECEKSİNİZ..
HERKES BABADIR DA... DEVLET BABA HEPİMİZİN BABASIDIR.
BU VESİLEYLE DEVLETİMİZİN BABALAR GÜNÜNÜ KUTLUYOR.
VE DEVLET BABADAN, BİR BÜYÜK BABALIK BEKLİYORUM...BEKLİYORUZ.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder