TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

22 Haziran 2014 Pazar

ARKADAŞIMIZ YOK



Facebook, Twitter, Blog, Blogcu, İnstragram Kısaca Sosyal Medya
Bu yukarıdakiler, bizim yeni aşkımız.
Bir bilgisayar başında
Ya da bir akıllı telefon elimizde
Yani bir elinde cımbız
Bir elinde ayna
Umurunda mı dünya
Şair ne güzel söylemiş.
Bu yeni neslin hiç arkadaşı yok.
Yıllar önce de öyleymiş.
Yukarıdaki şiir şahidimiz.
Büyük Harflerle yazıyorum.
SOSYAL MEDYADAN BAŞKA ARKADAŞIMIZ YOK..

2 yorum:

  1. Bu sosyal medyanın içine telefonları katmamıştım.
    Şimdi katmak istiyorum.
    Gerçekten telefonlarla da olsa, sevdiklerimizi ararız sanıyordum.
    Bu telefonlar dahi, kendimize faydası olacak mı? diye sorup düşündükten sonra aradığımız tnıdıklara bağlantı oluşturur, oldu.
    KİMSE FAKİR BİR YAKININI, BANA BELKİ ZARARI OLUR, YA DA FAYDASI OLMAZ Kİ, DİYEREK ARAMIYOR. ARAMIYORUZ...

    YanıtlaSil