TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

20 Eylül 2014 Cumartesi

FACEBOOK SAYFASI İÇİN YAZILAN BİR YAZI

AŞAĞIDAKİ MAKALEYİ FACEBOOK SAYFASINDAKİ
KAYITLI 
FACEBOOK ARKADAŞLARIMA YAZDIM.

Sevgili Dostlarım

Ben Hasan Güler'im
Çok tanıdığım
Çok akrabam
Çok Arkadaşım
Çok Az da Dostum var..
Bu sayfalarda sizlerle arkadaş olmuşum.
Geçen gün bir de baktım ki,
hiiç yüzünü görmediğim kişiler de benim arkadaşım..
Aşağıda bir eleme yapacağım.
Kendisini şahsen tanımadığım halde;
Tüm ülkemizin tanıdığı kimselerle yine arkadaş kalacağım.
Kendisini şahsen tanımamamışım
Fakat Ailesini tanıdığım kişiler de arkadaşım kalacaklar.
Fakat hiiç hatırlamadıklarımı sileceğim.
Kendimi tekrar tanıtayım.

Bursa Orhangazi Gemiç Köylüyüm.
69 Yaşımdayım.
Şerafettin ve Halidenin oğluyum.
Babamın babası Karamürselli
Babamın Annesi Yalovalı
Annemin babası Orhangazili
Annemin annesi Orhangazili
İlkokulu Köyüm Gemiçte, Ortaokulu Bursada
Liseyi ise İstanbulda okudum.
Askere gitmeden önce öğretmenlik yaptım.
Asker dönüşü önce İstanbul Belediyesinde
daha Sonra ise Netaşta çalıştım.
Emekliliğime dört sene kala Tensikatla işten çıkarıldım.
Bu dört seneyi İhlas Holding bünyesinde çalışarak tamamladım.
Şimdi emekliyim.
Torunlarımla beraberim.
İstanbul'un belirli ilçelerinden bilhassa Kadıköy ve Ümraniyeden
çok arkadaşım var.
Gebzeden
Yalovadan
Sakarya Akyazıdan
Orhangaziden
Gemlikten
Bursadan
İstanbul, İzmir ve Ankaradan da
arkadaşlarım var.
Askerliğimi Kayseride tamamladım.
Okul ve Asker arkadaşlarım var.
İş arkadaşlarım var.
En yürekli sendika da
Türkiye Maden İş Sendikasında
Ünite Temsilciliği yaptım.
Diske bağlı bu sendikanın,
Türkiyedeki İşçi haklarının elde edilmesinde;
TARİH YAZDIĞINI BİLMEYEN YOK GİBİDİR.
Sizleri selamlıyorum.
Arkadaşlıktan çıkardığım insanların kırılmamasını arzu ediyorum.
Eğer bir yanlışlık yaparak,
tanıdıklarımı dahi tanımamış olarak işaretlemişsem...
BENİ İKAZ EDİNİZ. KENDİNİZİ DETAYLI ANLATINIZ.
NE OLUR KIRILMAYINIZ.
 ŞERAFETTİN GÜLER OĞLU

HASAN GÜLER..

1 yorum:

  1. Sevgili Dostlarım
    Ben Hasan Güler'im
    Çok tanıdığım
    Çok akrabam
    Çok Arkadaşım
    Çok Az da Dostum var..
    Bu sayfalarda sizlerle arkadaş olmuşum.
    Geçen gün bir de baktım ki,
    hiiç yüzünü görmediğim kişiler de benim arkadaşım..
    Bir eleme yapacağım.
    Kendisini şahsen tanımadığım halde;
    Tüm ülkemizin tanıdığı kimselerle yine arkadaş kalacağım.
    Kendisini şahsen tanımamamışım
    Fakat Ailesini tanıdığım kişiler de arkadaşım kalacaklar.
    Fakat hiiç hatırlamadıklarımı sileceğim.

    YanıtlaSil