TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

26 Mart 2014 Çarşamba

BENDEN SELAM OLSUN


26 03 2014

YAZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

YAZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM |  görsel 1
BİR KAHVENİN KIRK YIL HATIRI VAR BENDEN SELAM OLSUN DEDİK
SİZLERE BU SAYFALARDA HATIRALARIMI YAZACAĞIM. FAKAT SUYA SABUNA DOKUNARAK HER KONUDA YAZACAĞIM..

Sevgili Dostlar
Bu sayfalarda yazılanlar, kütüphanedeki en önemsiz kitabın içindekilerden daha da değersiz olabilir. Fakat kimler gidiyor, o muhteşem eserleri saklayan yerlere? İşte size düşüncelerimi anlatan, makaleler. Bu sayfalardaki en beğenmediğiniz bir anlatım bile, milyonlarca kütüphanelerdeki yazılardan, daha da kıymetlidir. Çünki sizin gözlerinizin önüne geldi. Yorumlar yazın. Yazdıklarınız, okunsun. Okuyanlar size cevap yazsın. Sonra içinde mücevher gibi kitabları koruyan, kütüphanelere de gideriz. Hakikatı araştırırız. Şüpheci olmak, insanı bilgi sahibi yapar. Bu kardeşinizi, menfi veya müspet yazılarınızla, ödüllendirin. Büyük harflerle yazıyorum. YORUMLARINIZI, BEĞENİLERİNİZİ VE ELEŞTİRİLERİNİZİ BEKLİYORUM.

H A S A N G Ü L E R
2014 M A R T 26 Ç A R Ş A M B A



4 yorum:

  1. Hasan abi merhaba, blogunuzda düzenlemeler yapmışsınız hayırlı olsun, izleyici bölümü geri gelmiş, çalışıyor, ben de rahatça üye olabilidim, geçen sefer (epey oluyor) üye olamamıştım, yalnız fotoğraflarınız çok büyük olmuş, sayfadan taşıyor...bilginiz olsun diye yazdım ayarlarda biraz oynamanız gerekiyor sanırım..
    selamlar

    YanıtlaSil
  2. İnşaallah yapabildiğimiz kadarıyla, düzenleme olmuştur.
    Blog sayfalarına hiç alışamadım..

    YanıtlaSil
  3. bence bir az paylasimlarinizi artirirsaniz cok iyi olur. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün 7 Temmuz 3 Temmuz saat 0500 de önemli bir kriz geçirdim. Daha düne kadar hastanedeydim. Perşembe tekrar kontrole gideceğim. Oysa sizlerin yorumlarınızı okumak ve cevap yazmak en büyük sevincim olur...

      Sil