TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

27 Nisan 2014 Pazar

SİZLERE YAZILMIŞ BİR DİLEKÇE


Bu bir Arzuhal Yazısıdır.
Sevgili Okuyucular

Bu sayfalarda sizlere dosdoğru yazılar kaleme almak için buradayım. 
Niyet hayır. Akibet hayır. Sizlerin desteğine çok ihtiyacım var.
 Öz eleştirilerinizi yazmanızı bekliyorum.
Bundan önceki yazılarda bir eksik varsa, onu da belirtin.
Yorumlarınızla kelemime güç ve kuvvet gelecektir.
İyi akşamlar.Diye başlamıştım satırlara. 
Fakat aylar oldu, daha bir kelime yorum alamadım.
Okuyan yok mu yoksa...

2 yorum:

  1. Ben okuyorum Hasan abi, zamanla izleyici sayınız yükseldikçe yorum sayısı da artacaktır...
    selamlar....sağlıkcakla kalın

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.
    Sizin desteğinize ihtiyacım var.

    YanıtlaSil