TGRT BELGESEL


TGRT HABER

hastane_randevu.jpeg

GEMİÇ KÖYÜ SAYFASI

22 Kasım 2014 Cumartesi

ÇOCUKLAR GİBİ ŞEN OLALIM




 İNSANLAR BİRİBİRLERİNİ SEVMELİ.
HİÇ ÜZMEMELİ..

Yukarıdaki yazı başlığı hakkında 
A dan Z ye kütüphaneler dolusu kitablar yazılabilir.
Ne güzel söylemiş ATALARIMIZ:
"-Anlayana, sivrisinek saz. Anlamayana, davul-zurna az."
Son günlerde sosyal medyada bir fıkra çok beğeni alıyor.
Ben de çok beğendim. Sizinle paylaşmak istedim.

"CANLILAR KAÇA AYRILIR
Öğretmen, sınıfın en akıllı öğrencisine seslenir.
Gel yavrum kalk bakalım tahtaya,sana bir sorum var.
- Buyurun, sorun öğretmenim.
- Canlılar kaça ayrılır?
- Dörde ayrılır öğretmenim...
- Bana yanlış gibi geldi ama say bakalım...
- Bitkiler, Hayvanlar, İnsanlar, Çocuklar...
- Çocuklar da insan değil mi kızım?
- Haklısınız, 
o zaman canlılar üçe ayrılır öğretmenim...
- Peki, şimdi yeniden say bakalım.
- Bitkiler, Hayvanlar ve Çocuklar...
- Kızım insanlara ne oldu?
- Düşünebilenleri hep çocuk kaldılar,
düşünemeyenleri de hayvanlaştılar öğretmenim"
Hep çocuk kalmamız dileğiyle... 
Birbirimizi üzmeyelim diyorum.

Hasan Güler
2014 senesi Kasım 22 CUMARTESİ

1 yorum:

  1. İNSANLAR BİRİBİRLERİNİ SEVMELİ.
    HİÇ ÜZMEMELİ..

    Yukarıdaki yazı başlığı hakkında A dan Z ye kütüphaneler dolusu kitablar yazılabilir.
    Ne güzel söylemiş ATALARIMIZ:
    "-Anlayana, sivrisinek saz. Anlamayana, davul-zurna az."
    Son günlerde sosyal medyada bir fıkra çok beğeni alıyor.
    Ben de çok beğendim. Sizinle paylaşmak istedim.

    "CANLILAR KAÇA AYRILIR
    Öğretmen, sınıfın en akıllı öğrencisine seslenir.
    Gel yavrum kalk bakalım tahtaya,sana bir sorum var.
    - Buyurun, sorun öğretmenim.
    - Canlılar kaça ayrılır?
    - Dörde ayrılır öğretmenim...
    - Bana yanlış gibi geldi ama say bakalım...
    - Bitkiler, Hayvanlar, İnsanlar, Çocuklar...
    - Çocuklar da insan değil mi kızım?
    - Haklısınız, o zaman canlılar üçe ayrılır öğretmenim...
    - Peki, şimdi yeniden say bakalım.
    - Bitkiler, Hayvanlar ve Çocuklar...
    - Kızım insanlara ne oldu?
    - Düşünebilenleri hep çocuk kaldılar,
    düşünemeyenleri de hayvanlaştılar öğretmenim"
    Hep çocuk kalmamız dileğiyle... Birbirimizi üzmeyelim diyorum.

    Hasan Güler
    2014 senesi Kasım 22 CUMARTESİ

    YanıtlaSil